حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

آخرین وضعیت مهاباد پس از ناآرامی‌های شب گذشته (۲۸ آبان ۱۴۰۱)| شناسایی لیدر‌های اغتشاشات و تیم‌های تروریستی

  • کد خبر: ۱۳۵۶۷۱
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
  • ۲
آخرین وضعیت مهاباد پس از ناآرامی‌های شب گذشته (۲۸ آبان ۱۴۰۱)| شناسایی لیدر‌های اغتشاشات و تیم‌های تروریستی
نیرو‌های حافظ امنیت شب گذشته با ورود به مناطقی از شهر مهاباد ضمن برقراری آرامش در این شهر، اقدام به رصد و شناسایی لیدر‌ها و سردسته‌های اصلی برخی تیم‌های تروریستی و اغتشاشات اخیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از فراخوان روز‌های گذشته رسانه‌های ضدانقلاب و معاند برای اعتصاب کسبه و بازاریان در سطح کشور، عده‌ای از آشوبگران و اغتشاشگران در شهر مهاباد در‌صدد تحریک احساسات مردم و ایجاد ناامنی در این شهر برآمدند.

‌پروژه ضدانقلاب برای اغتشاش در شهر مهاباد طی روز گذشته به اوج خود رسید و آشو‌بگران با حمله به منازل برخی از مردم به ویژه نیرو‌های امنیتی و نظامی به غارت منازل آن‌ها پرداختند و در ادامه با حضور در خیابان‌های اصلی به دنبال افزایش ناامنی بودند.

اغتشاشگران با حمله به اماکن عمومی، تخریب اموال خصوصی مردم، انسداد معابر و تهدید مردم با سلاح گرم تلاش داشتند تا در سطح شهر رعب و وحشت ایجاد کنند و از عصر روز گذشته، اغتشاشگران به خانه مردم وارد شدند و شرایط بسیار ملتهبی را در شهر ایجاد کردند تا جایی که خانه چندین نفر از شهروندان نیز توسط آشوبگران به آتش کشیده شد.

پس از اعتراض مردم به این شرایط در محله‌های اصحاب سفید و پشت‌تب که طی دو ماه گذشته این محلات محل جولان اغتشاشگران و برخی تیم‌های تروریستی بود، آشوبگران وقتی اوضاع را مساعد ندیدند اقدام به فرار کردند و در برخی منازل در این منطقه مخفی شدند.

نیرو‌های حافظ امنیت شب گذشته با ورود به این منطقه ضمن برقراری آرامش در شهر مهاباد،   اقدام به رصد،  شناسایی و دستگیری لیدر‌ها و سردسته‌های اصلی آشوبگران و برخی تیم‌های تروریستی کردند. در حال حاضر امنیت در مهاباد برقرار شده و مردم و کسبه به فعالیت روزانه خود مشغول هستند.

طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
1
1
خبرهات آبکیه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
1
مرگ بر علی کریمی و همه دشمنان ایران.
درود بر ایران و ایرانی.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->